Yenidoğan gaz sancısı nasıl geçer?

Konumuz gaz sancısı olsun. Sevgili anneler ben oğlum Ilgar doğduğu günden 3. Aya kadar gaz problemi ile uğraştım denemediğim yöntem kalmadı sayılır. Gazı çıkmadıkça bağırıyor ağlıyordu. Artık bende oturup ağlıyordum. Doktora gittiğimizde damla verip gönderiyordu. 
-Metsil damla yı değerlendirelim
Metsil damla vermeyi pek istemedim çünkü içerinde alkol bulunuyor verdiğim zaman oğlum hiç kendine gelemiyordu.
-Zinco damla önerebilir oldu. Ama o da çok uyku yapıyordu ve hiç işe yaramadı.
-Nurse Haveys şurubu kullandım tamamen bitkisel kimyon ve defne çayı. Ayrıca çok uyku yapmıyor. İşe yaradı ama sadece şurupla olmuyordu. https://youtu.be/y0v9yINLjsM bu egzersizler gayet işe yaradı.
Tabi bunun yanında koca karı yöntemleri de denedik :)
Mesela sütümü sağıp bir çinke kimyon katıp oğluma veriyordum o da işe yarıyordu. Sol tarafına yatırıp karnını asiti alınmış has zeytinyağı ile ovmak çok işe yaradı. Asit çıkarma işlemi ise cezveye biraz has zeytinyağı koyuyoruz kısık ateşte buharı çıkana kadar ısıtıyoruz soğutup kullanıyoruz. Bundan 1 çay kaşığı bebeğe vermekte işe yarıyor :) başka yöntemleri de buradan yorumla paylaşabiliriz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar